07-04-14

Tack Erica för kommentarerna :) <3

Dagen idag har varit helt underbar!
På förmiddagen satt jag ute i solen med mamma, sen kom Mattias över och vi satt också ute ett tag och kollade i Guiness rekordbok och i Expressen. Sedan bestämde vi oss för att gå ut och gå. Så vi gick först runt ringvägen och där märkte vi hur hungriga vi var så vi gick vidare upp i centrum där vi åt kebab :). Sen gick vi vidare för vi ville inte gå hem. Sen kom Nobel också så vi gick till kvantum sen Lidl, handlade lite smått och gott. Sen fick vi skjuts hem av pappa :). Allt som allt var vi ute och gick i 3 och en halv timme! Helt underbart, jättemysigt var det. Jag är så kär <3
Och vädret idag. Hur underbart har inte det varit? Jättevarmt och soligt. Har gått runt med linne större delen av dagen <3. Äntligen är sommaren påväg!

Nu ikväll är jag hemma med lillebror, vi ska se på Bortspolad och äta chips och godis :) Det blir mysigt!

Imorgon på morgonen ska jag och Erica gå ut och gå :) Det blir trevligt, var längesen vi träffades nu :O
Sen ska jag vara med Mattias och sen blir det att åka till kusinerna :) Träffa kusinbarnen med <3

Nu ska jag försöka få brorsan att kolla film med mig ;), skriver senare!

Här är jag idag :
 
   

Grått linne
Grå cardigan
Svarta leggins
Svarta shorts
Hade även mina kamouflage-ballerina <3

2007-04-14 @ 19:11:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

kamouflageskor ifrån frankrike :) <3,
När ska vi in och handla då? senaste åkte ju du och antonia själva :O .

Ah det var faktiskt länge sedan vi gjorde något, det ska bli mycket trevligt =).

2007-04-14 @ 19:35:44
Postat av: Erica,

Typ hela min kommentar försvann, vart tog resten vägen? :O

2007-04-14 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback