07-04-16

Ska bara börja med att säga att jag svarar på kommentarerna med en egen kommentar i samma inlägg så ni vet :), så kolla där igen så får ni svar! Hehe..

Sen.. Dagen idag har inte varit lika fantastisk som helgen, men vad hade man förväntat sig?
Jag hade iallafall sovmorgon, börjar 09.35 så det är skönt! Vi hade svenska första och hon delade ut 2 MVG -krönikor som alla fick läsa och en av dem var min :D, lite stolt man blir då! Hehe :)

Hade idrottsprov idag också, så jävla pissenkelt så det nästan var pinsamt :S. Haha bara för det så kommer jag säkert gå jättedåligt :P.

Sen jag kom hem har jag ionte gjort annat än suttit här, vid tvn och pratat i telefon! Ganska slappt.
Kollade lite på Polarexpressen, den verkade ganska mysig på något sätt, men orkade inte kolla mer.
Nu ska jag snart ut med Erica och Antonia. Vi har blivit duktiga , går ut o går :)
Summer here we come! ;)

Det är inte lika varmt idag som i helgen heller. Men fortfarande helt sjukt väder för att vara april!
Men imorgon ska det tydligen vända, blir kallare. Har hört massa versioner, det ska snöa, regna, bli jättekallt. Vilket ska man tro på? Äh, får vänta och se helt enkelt..

Nu har jag inget mer att skriva!
Kanske kommer något senare!
Pusshej!

En liten bild på mig;

2007-04-16 @ 18:33:28 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Jag tror att det blir lika varmt som i Bulgarien om ett år ;)

2007-04-16 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback