07-04-17

http://gratisgen.se/?ref=69473   Bli medlem och fullfölj erbjudanden! :)

Imorse ville jag verkligen inte gå upp, jag var så trött. Sov itne speciellt bra inatt, drömde massa konstigt.
Men upp kom jag iallafall. Dagen i skolan har vart jobbig fastän jag och Anna haft megakul och skrattat så vi grät.
Men lektionerna är en plåga. Sista lektionen var jag helt slut, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Helst ville jag ju gråta. Men jag höll mig! Iallafall så tog dagen slut som tur är! Jag tog bussen hem och sen dess har jag suttit vid datan och lite vid tvn. Ätit har jag gjort med, Kyckling, pasta och pesto, MUMSIGT! :)

En grej som stör mig jävligt mycket är när jag säger att jag verkligen vill göra något åt min kropp, gå ner lite i vikt, ja få en finare kropp helt enkelt. Då ska folk, inte alla utan några, de ska lägga sig i och säga att jag inte alls behöver gå ner i vikt för du är redan smal och blaha.. Men so what? Jag trivs inte med min kropp som den är nu, JAG vill göra något åt det. Varför ska man lägga sig i andras liv sådär? Det är ju helt upp till mig, min kropp mitt ansvar!
Jag vill inte se ut som jag gör på vissa ställen, mage lår tex.. Så därför gör jag något åt det! Och kom inte och säg att jag är smal, för det är jag inte. Jag är inte tjock, mullig eller fet heller. Jag är normal men inte fan är jag smal!
Jag kanske har en vriden kroppsuppfattning. Men är man smal så har man inte stora lår. Då är låren smala.
Jag ska inte banta, inte alls. Jag ska bara sluta äta onyttiga saker som godis, kakor, läsk. Äta frukt istället, motionera mycket! Jag tycker jag är jätteduktigt!! Jag har redan gått ner 1 kilo på de här 1 och en halv vecka som jag börjat vara nyttig och duktig! Så det här kommer blir jättebra! :)
 Jag har verkligen bestämt mig, det här ska jag klara! För min egen skull, endast!!

Ja det var det de.. Behövde avregga mig lite..
Jag ska nog till M snart eller så kommer han hit. Får se, ska ringa honom nu!

Idag är det Ugly Betty igen, äntligen! <3

Skriver senare igen :)
Ha de najs! :)

Jag idag;

  

2007-04-17 @ 16:58:22 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fredde

Jag tycker du är jättefin som du är! men jag förstår om du vill må bättre med dig själv.. tycker det är ett bra val faktiskt, du gör iaf någonting åt detm istället för att bara sitta och klaga som dom flesta andra männsikor :) du verkar vara en mycket vettig människa, du vetar veta vad du vill, och det gillar jag :) du klarar det här! lycka till tjejen :)

2007-04-17 @ 22:33:35
Postat av: Mojsan

Svar till Fredde:
Tack så mycket :).
Vettig vet jag inte! Ibland kanske, hehe. som nu tex. Ja precis, de flesta sitter bara och gnäller om sin kropp och så. Jag gör något åt det :)
Och jag känner redan hur jag mår bättre med det!

Tack :)

2007-04-18 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback