07-04-18

Imorse när jag vaknade hörde jag ett ljud. Ett ljud som alltid gör mig lika arg. Regn. Det smattrade mot fönstrena och jag kollade ut. Det var inte lite regn heller, det ösregnade! Fan tänkte jag!
Om det är något jag hatar så är det regn, så jävla deprimerande. Så fult. Äckligt!
När jag skulle gå till bussen så hade det nästan slutat helt, det liksom droppade bara. Halvvägs till bussen kom jag på Fan busskortet. Fick vända och springa hem, upp för den långa backen. Panik. Och så sprang jag till bussen som kom precis! Vilken tur man har ibland!

Fick idag reda på att vi inte har någon italienska på fredag, för att alla har nationella i Engelska, utom vi som går yrkeslinjer, vi har det i November eftersom våran kurs är 3 terminer, kan det bli bättre?
Börjar 09.35 då jag har Rehabilitering till 10.55 sen slutar vi för engelskan är inställd den med. Så bra! :)

Vårat Vård&omsorgs prov som vi skulle ha blev framflyttat till måndag efter att läraren kommit 15 minuter sent och det bara var ca 30 minuter kvar på lektionen. Kändes ganska onödigt då!

Idag var jag och M riktigt duktiga :). Vi gick hem från skolan, vilket tog 55 minuter! Vi gick ganska sakta, det tar normalt 35 minuter ungefär! Det var härligt, att gå och prata i solen! För den tittade fram på eftermiddagen!
Det var mycket skönare än att sitta på en buss i 25 minuter med alla andra 500 människor!
Frisk luft, motion och älskling <3

Nu kom jag på att jag måste renskriva en svenska grej tills imorgon!
Har även 22 sidor italienska som ska vara klart tills nästa onsdag! Hur fan ska jag hinna det? Jag kan ingenting om det vi håller på med nu.. Shit!

Nej nu ska jag skriva den där svenskan, sen se om det är något på tv, skriver senare! :)


- Kan man äta gräset?
- Man kan äta allt som du ser härinne, även mig men det kallas kannibalism och anses vara opassande i de flesta kulturer!

( - Willy Wonka! )

                                                                      http://gratisgen.se/?ref=69473

2007-04-18 @ 17:27:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Josefine

Jag älskar regn. Hurmycketsomhelst.

2007-04-18 @ 19:38:32
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel
Postat av: fredde

Regn är inte min favorit heller.. sol ska det vara!!
haha willy wonka är tuff ;P
Jäävlar vad mycket plugg du har :| vad fan går du i för skola? :P

2007-04-18 @ 22:22:40
Postat av: Mojsan

Svar till Fredde:
Ja sol och varmt :D
Jag älskar Willy Wonka :D
Mjo en hel del, men inte alltid det är just nu pga att vi ligger efter i några kurser!
Jag går omvårdnad på ett vanligt gymnasium :P

2007-04-19 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback