07-04-19

Regn regn regn. Idag har det regnat hela dagen utom imorse ! Usch vad jag hatar det.
Inte nog med att det är regnigt och tråkigt, det ska vara kallt också, man fryser fan ihjäl!
Nej nu får det bli fint och vara så hela tiden, no more rain!

Iallafall, idag började vi skriva egna sagor på svenskan, såna här riktigta sagor med "Det var en gång..." och typ 3-tal och häxor, älvor, troll. Sån saga ska vi skriva och sen läsa den för ett barn mellan 1-10 år, hehe! 
Jag tror min kommer bli ganska okej, har redan massa idéer :), lägger upp den här när den är klar! 

Slutade 11.40 idag vilket alltid är lika skönt!
Imorgon är vi lediga pga att alla linjer utom vi som går yrkes.. ska ha nationella proven i engelska!
Så jävla härligt det med :D. En tredagars helg! Inte illa.. Ska nog ta mig iväg och sola då, passa på medans det är dåligt väder och man är ledig!

 http://gratisgen.se/?ref=69473  Jag behöver bara 2 till!!  Så bli medlem och tjäna ihop 1 poäng! :)

Nu sitter jag här och filurar. Kollade nyss på en film på canal+. A home at the end of the world . Den var ganska bra faktiskt, man fastnade i den!

Snart slutar M, och så ska han ta sig hem och sedan kommer han nog hit :) eller om jag går till honom!
Nej han får komma, vill inte ut i regnet något mer :P
Jag måste plocka undan alla kläder från sängen med, hehe. Jag är så dålig på att plocka undan dem när jag prövat kläder. Det är mycket kläder som åker ut ur garderoben varje morgon. Har så svårt att veta vad jag vill ha på mig :P. Så nu ska jag städa lite!!

Skriver sen igen :)
2007-04-19 @ 14:35:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback