07-04-20

God morgon!

Iallafall för mig, ledig idag :D. Så jävla skönt! Vaknade för 20 minuter sen ungefär!
Det blåser jättemycket ute och är alldeles grått :/. Får bli en innedag idag om jag inte pallrar mig iväg till solariet, får se.. Jag vet iallafall lite jag måste göra. Det är att skriva klart rehab-frågor som ska vara inlämmnat på måndag, sen så har jag ett engelskahäfte som ska vara klart och inlämmnat på tisdag och så Italienskan som jag måste gör 20 sidor i, kommer aldrig gå men kan iallafall försöka?!
 Förutom det så ska jag tvätta idag, jag tvättar mina egna kläder nu för tiden, så jävla bra! Så får jag alltid de kläder jag vill ha rena, annars får man vänta och vänta. Men inte nu inte :D. Sen så ska jag även städa rummet, dammsuga och bädda rent. Mycket jobb på en ledig dag :/.

Senare så kommer M också :). Då ska vi nog handla lite gott om inte jag gör det innan. Sen ska vi bara slappa och se på film :) Det blir jättemysigt!
Och sen imorgon blir det Tjejkväll, klockan 18.00 tror jag det blir! Kommer med mer info senare för er som ska hit och läser ;).

Nej nu ska jag ner och äta frukost, är jättehungrig!
2007-04-20 @ 11:17:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica

Hoppas vi får vara hemma sedan när ni gör nationella ;). Var tomt i skolan idag :O,
Ses imorgon! <3<3

2007-04-20 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback