07-04-22

Godmorgon!
Den känns inte särskilt god, mer ond. Jag vaknade, kollade på klockan på mobilen 09.00. Jippie.
Jag kan verkligen inte sova länge längre. Det vill sig inte. Och mamma håller på mobbar mig om att jag börjar bli gammal och inte kan sova länge :p. Haha på henne!  Jag låg i ungefär 30 minuter och bara kollade runt i rummet, det var så skönt att ligga där och så tänkte jag på hur allt var för ca ett - två år sedan. Men det tar vi en annan gång.

Iallafall,
Jag har inte ont i knäna längre, så skönt! Istället börjar jag nog bli förkyld, ont i huvet och seg, och så är jag täppt.
Men får se, kanske är allergin som spökar.

Idag ska jag till min gammelfarmor som fyller 93! Gamla tanten, hihi. Hon är så söt :)
Sen efter det måste jag nog plugga lite, jag hatar att plugga, vet fan inte hur man ska göra fört att något av det ska gå in. Nu har jag italienskan och engelskan som jag måste göra. Och imorgon blir det även matte, har omprov på onsdag.. Som kommer gå åt helveteee!

Nej nu känner jag hur negativ jag börjar bli, kan sitta och klaga timmar på hur dåligt allt är. Men det ska jag inte, så jag går och äter frukost och ser om det är något på tv. Sen så blir det dusch och fixa håret, sen blir det nog nöstan att åka direkt!

Skriver senare! Positivt eller negativt vet jag inte än.
Positivt hoppas jag!

Ha en bra dag!! :)
2007-04-22 @ 10:02:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback