07-04-23

Måndag igen då..
Tycker att det alltid är måndag. Iallafall, hade sovmorgon till 9.35 idag så det var skönt! Fick sova en timme extra!
Men det märktes inte. Jag sov så dåligt inatt, kunde först inte somna, sen vakande jag flera gånger och bara låg o vred mig. Jag hatar när det blir så. Och sen imorse när klockan ringde ville jag inte alls gå upp, hade ont i huvet och var jättevarm, har vart det till och från hela dagen. som feber, skulle vara skönt att bli sjuk och slippa skolan några dagar, men samtidigt så kan jag inte. Har så jävla mycket jag måste göra!
Vi fick sluta efter provet idag så vi slutade 13.00 istället för 15.45. Så jääävla skönt!

- Vård&omsorg Prov  KLART!
- Rehab inlämmningsfrågor KLART!
- Svenska redovisning
- Engelska häfte
- Matte omprov!
- Italienska

Det här är det jag har fram till onsdag som ska lämnas in sen ör det grupparbeten och grejer som ska göras och vara klart i början på maj! Kommer säkert mer, eftersom lärarna helt plötsligt kommit på att vi ligger efter i kurserna och ger oss hur mycket som helst i allt. Jag är så jävla skoltrött, det är för mycket. Jag har ingen motivation alls till något.. Förbjud skolan några veckor, månader, år..

Vädret är ingen hit idag eller.  Grått, regn och kallt!
Fast nu regnar det inte och har inte gjort på ett tag!
¨
Efter vi slutat så tog jag bussen och skulle åka hem, men när vi kom ner till centrum så såg jag mamma och lillebror så jag hoppade av och så gick vi och kollade lite i affärer och handlade lite och sen åkte vi hem!
Nu ska jag snart till tvn och se om det är något där och samtidigt göra engelskan och svenskan. Det ska vara klart tills imorgon så det tar jag nu och italienskan väntar jag lite med. Det kommer sluta med att den inte blir gjord :/
Är det ingen som kan italienska och kan hjälpa mig? (a) Skulle verkligen behöva hjälp.. Har ju fan inte ens en ordbok mer än den som är längst bak i boken som knappt har några ord alls.

Imorgon är det den 24e ! Då har jag och Mattias varit tillsammans i 10 månader <3
Får se vad vi hittar på då. Kanske gå och äta någonstans?

Nu måste jag göra lite nytta känner jag, skriver senare!

=)
2007-04-23 @ 15:13:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Josefine

Jag tycker också att det är alltid är måndag!
(I don't like Mondays)

2007-04-23 @ 18:00:39
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel
Postat av: ' CAROLIN

Nä men se på faan! Har du oxå hittat till min blogg :D haha trevlans! hur står du ut i skolan :O ? har lärarna blivit bättre? jasså ni har vart tillsammans 10 mån imorn, jag o Leos pappa har vart tillsammans 2 år imorrn, grattis till oss alla 4 :D kram!

2007-04-23 @ 19:08:31
URL: http://C4ROLIN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback