07-04-26

Gud så tiden går fort, det är ju maj på tisdag!
Man hänger inte med, men riktigt skönt är det :) Snart sommarlov, "bara" sex veckor kvar! Hoppas det går lika fort som det gått hittils!

Dagen idag har vart bra! Började med idrott imorse, utomhus. Löpning!! Mindre kul.. Gick snabbt istället, mina knän pallar inte springa! Duscharna i omklädningsrummen är btw ISKALLA. Varmvattnet är avstängt.. Det hade vart varmare att bada på nicksta, fyfan. Kroppen domnade fan!! Sen efter den kalla duschen hade vi rehab, där vi bara pratade och slutade 20 minuter tidigare så då åt vi, sen hade vi vår sista lektion som var svenska. Där började vi med Referat. Ska skriva ett referat om en text som handlar om Dogge Doggelito och förortsslang. Det kommer nog bli bra! Lite svårt att komma igång bara..

Efter skolan var slut, 11.40 så gick jag och Anna till kvantum och köpte glass och väöntade på våra bussar!
Väl hemma så satt jag ute och läste Djävulen bär Prada, är snart klar med den.,  men vill inte att den ska ta slut! Så bra, jag måste verkligen hyra filmen nu!! Någon som sett den? Är den bra/lika bra som boken?

Så, valborg på måndag också. HAr ingen aning om vad som händer då, eller på dagen blir det åka in till stan och handla lite. Skor och någon tröja och så :) Med tjejorna!
På kvällen har jag ingen aning :S. Kanske gå ut till lövhagen och kolla brasa? Får se..
Vad ska ni göra? :)

Jag har så  ont i magen, har haft det hela dagen :/. Vet inte varför!
Det är inte mensvärk, det hade jag hela dagen igår.. Det här är något annat! Får hoppas det går över snart, det börjar bli lite jobbigt..

Nu sitter jag och väntar på att M ska ringa, jag ringde honom för ett tag sedan, men han var fortfarande på skolan och gymma!  Så nu borde han faktiskt vara hemma tycker jag!

Något bra på tv ikväll då?
Tror inte det..

Haha jag ställer nästan frågot till mig själv ibland.

Nu ska jag kolla vidare, ska kolla på skor tror jag ;)
Skriver senare! :)

 
2007-04-26 @ 17:05:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

MYYYYY, jag vill gå ut pch gå med dig :P, fast du kanske inte är hemma? :O, isf får vi ta det i morgon eller på lördag! :D. .

Jag har bara sett filmen (djävulen bär prada)jag var rätt trött då, men helt värdelös var den nog inte. fast boken är nog garandetat bättre - brukar vara så.

Ingen aning vad som händer på valborg, Sebastian vägrar att komma med något konkret, vad ska du göra, vet du ngt än?

Ha det bra! <3

2007-04-26 @ 19:40:17
Postat av: fredde

Boken är bättre än filmen!! men filmen är helt okej den också :) jag ska festa på valborg, sjävklart ;P

2007-04-26 @ 20:28:04
Postat av: Mojsan

Svar till Fredde:

Okej, jag ska bara läsa ut boken nu, sen blir det att hyra filmen :)

Okeej, haha. Det vill jag med, men vet itne vart eller med vilka :/

2007-04-26 @ 20:34:43
Postat av: Fredde

Ja, du borde värkligen hyra filmen :)
Med dina kompisar och kolla på någon majbrasa eller något? :P

2007-04-27 @ 23:29:57
Postat av: Mojsan

Svar till Fredde:
Jo jag och mamma ska hyra filmen nu i helgen :)
Måste bara läsa klart boken, har inte mycket kvar nu :)

Mjo, jag ska vara med pojkvännen iaf :)

2007-04-28 @ 09:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback