07-04-27

Fint väder även idag :)! Härligt härligt! Satt ute ett tag när jag kom hem förut, jätteskönt! Tänk att få färg redan i april ;).

Idag var det mösspåtagning för treorna så vi kollade på den, inget speciellt. Estet 1 sjöng 2 låtar men de hade lika gärna kunnat låta bli, vi som stod lite längre bak hörde ingenting :S. Dåligt!
Tänk när det är vi som står där och tar på oss mössorna! <3

Efter skolan så åkte jag och Anna ner till centrum, där gick vi till apoteket, sen lindex och lite annat.
Det var trevligt! Jag upptäckte också att jag redan fått in mitt studiebidrag där :) Najs!

Vad som händer idag vet jag inte, M är och klipper sig nu.- Jag är fan nervös, han får får inte klippa sig för kort!
Får se sen när han kommer hem igen! Ska träffa honom då hoppas jag!
 
Imorgon ska jag och Erica nog gå ut och gå! Det var ett tag sen sist! hoppas det är fint väder bara! :)

Nej nu ska jag ner till mamma, är hungrig ;)

Senare!

 
2007-04-27 @ 16:58:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback