07-04-28

Godmorgon!

Jag har vart vaken sen halv nio!
Mitt nya liv, att vakna innan nio på helger och lov!
Menmen, får väl vänja mig. Man hinner med mycket iallafall!

Idag ska jag bara ta det lugnt, M ska till sina kusiner och hälsa på! Så jag ska bara vara hemma, ligga ute på tomten är sola! åååh, så skönt!  Det är alldeles jättesoligt ute. Men jag vet faktiskt inte hur varmt! Någon som vet?
Ska kanske färga håret på mamma också senare och så ska vi kolla på Moulin rouge <3

Det blir nog en bra dag!
Nu är jag iallafall jättehungrig, så ska ner och äta något.
Skriver senare!!

Ha en bra dag ute i solen! :)

2007-04-28 @ 09:22:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback