07-04-30

Godmorgon!

sista dagen på april nu då! Valborg också!
Vad fort tiden går, det är MAJ imorgon, inte långt kvar till sommaren! Härligt..

Nu är jag uppe, ska alldeles strax fixa håret och göra mig klar, ska med tåget 10, ska ju som redan sagt in till stan med tjejorna! Hoppas jag hittar de där skorna jag kollat in länge!
Vädret är jättefint, men inte så varmt, det blåser en del. Kanske annat inne i stan? Någon som bor där som vet?
Sthlm då alltså!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för kläder, blev lite jobbigt.
Just nu har jag svarta jeans och en vit t-shirt med puffärmar. Funderar på ett skärp också, men får se vad det blir.
Kan lika gärna bli en helt annan klädsel sen..

Jaha, mitt öga är inte dött :D Det lever och är inte längre rött!! Det var skönt, slipper bli blind iallafall!

Näää, jag vill ha min Rosa tunika istället, undra om jag kanske måste byta byxor då ! Hmmm..
Återstår att se..

Nä nu måste jag börja göra mig klar, det här går ju inte!
Ha en bra dag idag och önska mig lycka till för skoshoppingen ;)

Bilder kommer senare..

=)

2007-04-30 @ 08:48:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback