Bara änglarna..

Hej tjohej!

Den här dagen har likt igår varit helt fantastisk <3
Den började som sagt med att jag och Erica var ute och gick, himla trevligt! Vi träffas aldrig själva vilket var kul.
Vi gick runt ringvägen och pratade och planerade inför nästa sommar, BULGARIEN ;), någon som ska med? höhö
Sen medans vi väntade på hennes buss så åt vi glass (Tack Erica :) ) , sen gick jag hem till mig och där satt jag ute i solen och läste. Himla skönt! Sen åt jag och precis då kommer Mattias gående där :p, vi satt först framför datorn lite och fixade med Travian ;), sen gick vi ut och satte oss i solen, så mysigt!  Fast jag brände mig, hehe. Helt röding nu ;), menmen blir brun där sen! Hehe, man märker ju inte det förräns EFTER man gått in och varit borta från solen ett tag :O

Vid ungefär halv 4 så åkte jag till min kusin där hela pappas del av släkten var. Firade lite kusiner. Det var jättekul, vi satt ute i deras trädgård och åt potatisgratäng, sallad och fläskfile! Sedan fikade vi också :)
Så fort jag satte foten inne i deras hus så får jag ta lilla kusinbarnet, han är snart 6 månader, världens sötaste och mysigaste. HAn gnäller aldrig, bara när han blir hungrig. Skrattar åt allt, och har börjat göra massa ljud! så otroligt söt!! Vill bara ta äta upp honom mitt lilla goebarn! <3 Storasyster är också världens underbaraste! Hon har börjat prata lite mer nu, men inte mycket. Några ord här och där, hon fyller 2 år i maj, pluttan :) Min lilla prinsessa! <33

Allt som allt blev det ännu en underbar, lyckad dag! Jag är så lycklig just nu! Allt känns så bra!
Det känns verkligen som att allt vänder nu! OHoppas verkligen det!

Skola imorgon igen, känns mindre bra, men det går nog!
Har prov på onsdag så måste ta hem och plugga lite..

Nej, nu ska jag gå!
Ha det bra! :)

 Brända mig :S
2007-04-15 @ 20:48:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

<3

2007-04-16 @ 17:20:47
Postat av: fredde

ojojoj, redan bränd :| hur lyckas du med det? :P
Hur var måndagen med skola idag då? var den lika bra? ;P

2007-04-16 @ 18:05:41
Postat av: Mojsan

Svar till Fredde: (Får se om du läser detta!)

Japp, redan:p
Jag satt ute i solen ett tag, det går fort på mig :p, hehe, men det är inte rött nu längre :D

Det var okej faktiskt. Inte lika jobbigt med det här vädret, men tyvärr så ska det ju bli sämre igen :/

Hur har din måndag varit ?

2007-04-16 @ 18:25:05
Postat av: Fredde

Självklart läser jag :P
haha, där ser man :) du kommer ju vara neger innan sommaren är slut ;)
kej, vad bra!
Jo, man har ju hört att det ska bli dåligt väder nu igen :/
Min måndag var också okej, tycker det är rätt jobbigt att sitta inne när det är så fint väder.. men annars så ^^

2007-04-16 @ 21:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback