Fly me to the moon

Ja då är man här igen då!
Är hur trött som helst, men orkar ändå inte gå och sova, är inte det ganska konstigt?

Kvällen har spenderats med först M och sedan med familjen. Vi kollade på tv och åt popcorn!
Jag och mamma satt mest och pratade om allt möjligt. Om mens och bebisar, gamlingar och killar&tjejer. Det var kul :). Sen gav hon mig lite snabb taktil! Så jävla skönt. På tisdag ska jag få helkropps!! :D

Har ingen aniing om vad som händer imrogon :S. M ska på kalas! Blir borta typ hela dagen..
Får se vad jag hittar på! Hoppas det är fint så man kan vara ute!!

Nej nu ska jag nog gå, är så trött så jag tror jag dör..

Sovgott & Godnatt! :)
2007-04-27 @ 22:49:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Lovisa

hehe uscha ja ;) Jag köpte mitt halsban på Once för 200 kr. Det är precis en kopia av det riktiga. Jag hoppas du hittar ett för de är verkligen så snygga :) Kram på dig =)

2007-04-28 @ 07:49:26
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback