GASH!

Visst hatar vi när man börjar kolla på en film som man tror är bra, men visar sig vara riktigt kass?!

Kom bara och tänka på det..

Iallafall så såg jag precis klart på Mean girls, den är faktiskt bra!
Den visar fan verkligheten, kanske lite överdrivet. Men så sant, tjejer är sådär hemska och falska IRL ocksåå. Inte alla, men många! Jag kan själv erkänna att jag kan vara så ibland, säga saker bakom ryggen och så. Men det vet jag att folk gör om mig med! Det är bara så vi tjejer fungerar! Hur tråkigt det än är!

Men jag kan stolt säga att jag blivit mycket bättre :)

Nu ska jag se på Stay Alive, en skäckis..
Någon som sett den? Jag tycker den verkar jätteäcklig, har bara sett trailern.
Får tyvärr titta själv, då M inte är hemma. Elelr kanske han är nu, men jag har inte hört av honom..

Menmen, vidare till filmen.

Skvriver senare hur den var :)
2007-04-28 @ 19:20:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback