Hallåja

Vad händer där ute såhär på kvällen?
Just här händer inte mycket, M gick för att tag sedan. Han skulle vara lite social med sin familj!
MEn ett tag han vi mysa :) Jag är så kär i min lilla nubb <3

Jag började kolla lite på Stay alive, men stängde av den. Kände att jag inte riktigt vill  sitta och kolla på den själv! Speciellt inte nu på kvällen. Får se den någon annan gång! Istället nu så ska jag se Music and lyrics som precis laddat klart. Efter den blir det nog Chicken little eller Happy feet, får se :)

Jag hade jätteont i magen tidigare. På några punkter långt ner i magen, inte mensvärk, det här var värre..
Och så har jag som två hårda ställen där medans det är ganska mjukt emellan dem. Det kändes knäppt!
Nu gör det inte ont, men är fortfarande spänd och öm :S

Nej nu blir det film!
Någno som sett Music and lyrics? Vad tycks om den?
2007-04-28 @ 22:08:15 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Den är sådär typiskt brittisk på något sett, som alla filmer med hugh, men den är faktiskt helt okej :),

2007-04-29 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback