Hej och godkväll

Haha!

Nu är jag hemma igen, har vart ute med M, vi gick till ut till lövhagen och kollade på brasan och där träffade vi lite kompisar. Vissa mer fulla än andra ;)

Iallafall, jag var ju som sagt inne i stan idag med tjejorna och det gick bra! Jag hittade skor, jag hade tänkt mig samma skor fast svarta men de var slut så det fick bli dom vita. Ville köpa ett par till men hejdade mig, det får bli en annan gång. Jag köpte även en klänning/tunika, ett skärp, 3 halsband och ring! Jag är nöjd, egentligen vill jag ju köpa allt jag ser i stort sett, men det funkar ju inte, jag är inte gjord av pengar!  Jag prövade även en bikini som jag blev lite sugen på, en brun&vit randig, jättefin, den satt bra också! Får se om jag kanske köper den en annan dag..

Sen, efter vi handlat klart så tog vi tåget hem. Det var såklart massa strul vägen till VH, som alltid. Så det stod ersättningsbussar där, men jag och Erica tog ändå ett tåg som skulle gå 15 minuter senare. De där 15 minutrarna blev till 20, 25.. sen kunde tåget inte vänta på det försenade länge så vi åkte..
Väl hemma så skulle jag till M och äta, hann bara hem, in, lämna mina påsar och väska, gå på toa och sen springa över till honom! Vi åt jättegod mat som hans mamma lagat!! Det var riktgit trevligt, jag tycker om hans familj :)

Och efter det blev det brasan..

Det är riktigt kallt ute, usch!
Saknade mina vantar där ute.
Jag har även tappat bort mitt läppsyl så läpparna mår inte så jättebra!
Ska sno ett av mamma imorgon! Med oliv, de är jättebra!

Nej nu ska jag nog sova, är trött och har ont i hela benen!!
Bilder på det jag köpt komemr upp en annan dag, typ imorgon.
Känner att jag inte riktigt orkar lägga upp de nu!

Sov gott & Godnatt :)
2007-04-30 @ 23:46:32 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback