Here I am

Jag har blivit beroende av att skriva här, det känns som att jag vill dela med mig av varenda sak jag gör, varenda tanke jag tänker, varje känsla jag känner. Det känns bra! Och jag struntar i om folk tycker det är jobbigt, för det är min blogg och dem som läser den gör det om dem vill, på egen risk ;)

Iallafall,
Nu har jag just plattat håret och målat naglarna. Ska strax damsuga och lägga in tvätt i tvättmaskinen.
Sen så blir det sminkning och leta kläder, eller har redan jeans och bh på mig, men så kan jag ju inte gå ut ;P
Sen ska jag ut med Antonia. Får se vad vi gör! Det är fint väder ute men tydligen kallt, sa mamma.
Själv tycker jag det är jättevarmt här inne! Ojojoj..
Jag måste försöka hitta ett svart brett skärp, det går inget vidare. Hittar inget som jag känner att jag vill ha. Bara från internet, men dom har kostat massor! Ska in till stan den 30:e, kanske hittar något då.

Nej nu ska jag bli klar så man kommer ut någongång!
Ta kort ska vi nog göra :). Lägger upp några senare!

http://www.libresse.se/Default.aspx?id=5035   Jag gjorde en mens/ägglossning & Pms kalender :P
Lite kul att veta precis när man har det! Mensen vet jag ju men det andra. Jag har pms 11 dagar i månaden, mens 4 och ägglossning 1! Hehe

Ha det bra sålänge :)


2007-04-21 @ 11:30:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fredde

Det är bra att du skriver!!! jag gillar detaljer och nogranna beskrivningar! Härligt med tjejkväll :) hoppas ni har jättetrevligt, verkligen! :D

2007-04-21 @ 12:17:11
Postat av: Mojsan

Svar till Fredde:

Hehe bra det :)
Ja tack, det blir det nog :)
Skriver om den senare!

Jag hade nästan börjat udnra vart du tatt vägen :p

2007-04-21 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback