hold me when Im here, love me when Im gone

Jag har hunnit med ganska mycket idag. Tog en vääldigt lång dusch, skönt!
Sen bäddade jag rent i sängen och plockade undan kläder och saker.
Sen har jag nästan gjort klart rehabiliteringen, bara lite kvar!

Såg nyss på Monster till svärmor. Den var bra och rolig! Tänk att ha en sån till svärmor, mardröm :p, jag skulle inte ha samma tålamom som hon i filmen, jag skulle säga åt henne att dra åt helvete bara efter en dag!

Ja, idag ska vi köpa hem Thai mat :), så gott!!
Sen får vi se när M kommer. Har inte pratat med honom något idag!
får väl ta och ringa honom snart..

Det bara blåser och blåser, men sol är det litegrann. Men fortfarande inget väder man vill vara ute i!
När ska våren komma på riktigt? Längtar, vill att det ska bli som det var förra helgen :) Underbart!!

Nej nu ska jag inte sitta här längre, in på ett tag.
Känner att tiden framför datorn blir allt mer, känns inte bra!
Fast ibland är det ju så skönt att inte göra nånting och bara sitta här och läsa runt i folks bloggar!

Nej, skriver senare!
2007-04-20 @ 16:32:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback