How you remind me!

Ikväll nu har jag suttit sen klockan 7 och renskrivit svenska, blev klar halv 9. fyfan, skrivkramp!
Men damn vad snyggt jag skriver ibland, haha! Liite får man väl skryta? ;)

Kollade på vänner det allra första avsnittet och sen Joey, sen blev det lite Rommservice, hehe.
Nu sitter jag och väntar på att Grey's Anatomy ska börja <3

Btw, jag behlver hjälp av er som ser det här!
http://gratisgen.se/?ref=69473    Snälla bli medlemmar och fullfölj ett erbjudande under "Tjäna poäng" !
Det skulle betyda otroligt mycket!! Jag är såå nära nu, behöver bara 3 till! Jag lovar att hjälpa er tillbaka med vad ni behöver :) !


Jag har ont i mitt högeröra :(, får det ofta. Öroninflammation, speciellt nu på våren när jag är allergisk också, det sätter sig på öronen! Det är inte skönt allt, ont gör det och jag blir alldeles trött! 
Hoppas det går över! vill verkligen inte få en riktigt öroninflammation, hade det i vintras, PAIN!

Nej nu börjar Grey's!
Skriver mer imorgon eller kanske senare ikväll!
Får se! Ha det bra  :)
2007-04-18 @ 20:58:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback