I need you tonight

Ojojoj, vilken jävla kväll.
Min hjärna har jobbat i 180, helt slut nu. Inte van. Kan man träna hjärnan att orka mer?
Jag låg och pluggade italienska i över 1 timme, skrev o skrev , översatte, gjorde frågor. Gjorde 12-13 sidor , sen sa allt bara NEEEJ! Så då gjorde jag lite engelska, så mycket jag fattade..  Sen gav jag upp för idag..

Nu har jag nyss duschat, jättelänge och jättevarmt! Härligt!
Är alldeles mjuk i hela kroppen av värmen! Avslappnad..

Ska strax fixa till håret så det itne är som en buske imorn! Inte för det brukar bli det men just imorn kommer det säkert bli det.

Hoppas det blir fint väder imorgon! Det ska det bli va? Jag har hört det från massa folk, att det ska bli typ 20 grader och sen vara så resten av veckan! Hoppas verkligen det, är så less på allt grått och kallt! Ge mig vår, ge mig värme!!

Nej nu har jag inget mer att skriva, komer kanske mer sen ;)

Jag bjuder på en bild på mig och lillebror: (från 2006)

2007-04-23 @ 20:20:59 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback