I will always love you

Nu har jag kommit hem från gammelfarmor. Kom egentligen hem för 30 minuter sen!
Det var trevligt där, vi var 22 stycken, närmsta släkten på mammas sida. Även mina sysslingar från skellefteå var där med sin mamma o pappa. HAr inte träffat dem på 6 år :O, helt sjukt. Men dem var sig lika, växt hade dom gjort, haha. Jag och Viktor är lika gamla och Gustav är 91:a, så han fyller 16. Heela den delen av släkten är norrlänningar så man är omringad av norrländska, tur att man förstår och själv har den dialekten i sig ;), litegranna iallafall. Den kommer fram mer och mer! Det är jag faktiskt glad för :), det känns bra att ha lite dialekt! Det blir mer såhär nu när alla har pratar så!! Hihi, jag tycker om min släkt <3 Jag fick även försenad födelsedagspresent av gammelfarmor, 300 kronor :).
Vi åt smörgåstårta och tårta och pratade om allt möjligt!

Nu ska jag strax iväg till tvn, men tror att brorsan är bänkad där ock ser på hockey :/
Då får jag väl göra engelskan då.. Blää! Ville ju slippa undan den..

Hungrig är jag också! Allt på en gång!

senare!

  Jag under tjejkvällen ;)

2007-04-22 @ 17:47:09 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback