If tomorrow never comes

Yeah, what if?

Har inte hunnit skriva något idag, förräns nu!
Inte haft tid, fullt upp hela dagen. Inte konstigt att man är helt slut?
Jag har ingen ork alls, kan inte äta på morgonen :S, har jag alltid kunnat. Är jämt trött och helt utmattad även fast jag inte gör något! Inget kul alls, jobbigt. Jag brukar för det mesta vara pigg! Pappa sa även att jag var jätteblek :S

Iallafall,, Nog om det..
Hade redovisning idag om Prinsessan på ärten ! Det gick ganska bra, fast det blev stressigt med overhead bilderna, men det gick. Klassen + läraren skrattade massor, så det gick nog bra ändå :) Det som var meningen, annars hade vi misslyckats helt !
Jag slipper även matteprovet imorgon, ska visa vad jag kan på nationella istället. Vilket är typ.. inget!!
Har så otroligt svårt för matte, någon som har något tips för hur det inte ska vara så förbannat svårt?

Dagen var lång och seg.
Men hade sina ljusa stunder ;) Haha!
Slutade 15.30 ca. Då gick jag och Anna till kvantum innan vi tog bussen, jag köpte Dirty Dancing och Grease :D
Man måste ju bara ha dem filmerna ;)
När jag kommit hem så satt jag på datorn men han inte sitta här, då skulle jag äta, sen sprang jag över till M.
Då stack vi ut och cykla runt ringvägen :), det är alldeles nyasfalterat där så däcken blev alldeles svart och klibbiga. Lite kul att köra på det iallafall :D
När vi kommit hem igen så följde han med till mig där vi bara hade det mysigt och pratade!
En bra 10 månaders dag <3

Jag åt honungsmelon senare :D, smaskigt!
Och sen när mamma kom hem så såg vi på Ugly Betty och åt vaniljglass med alldeles perfekta röda jordgubbar!
Sååå gott, nu vill jag verkligen ha sommar!

Hahahahaha, jag gjorde sånhär där man kan se hur man kommer "se ut" när man blir gammal, ingen vacker syn direkt ;) Se for yourself..

   http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/uploadLocal.php

haha jag vill aldrig bli gammal!

Imorgon ska jag kanske ut och gå med Erica?, annars går jag själv :)
Måste röra lite på mig känner jag, räcker inte med cyklingen idag.
Jag vill att det ska bli torsdag så jag får sola :D haha..

På tal om sola, idag var det fint väder, på eftermiddagen iallafall! :)
Jag märker verkligen hur vädret påverkar mitt humör!
Är det grått och kallt blir jag trött och ledsen men är det sol och fint så blir jag glad och sprallig! :)

Nu ska jag sova, min kropp säger åt mig att jag måste!
Så sov gott och godnatt!
Mer imorgon..

 

2007-04-24 @ 22:01:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback