Im so excited

Jahapp.
Nu har jag precis kollat på Hitta Nemo, den är så bra! Så söt..

Funderar på om jag ska se på Music and Lyrics nu eller om jag ska ringa M och gå ut?!
Jag ahr egentilgen ingen lust att röra på mig, men jag vill träffa honom och vi kan inte bara ligga hemma varje dag!
Ringer han iallafall så får vi se hur det blir!

Jag går runt och tänker på en sak hela tiden, dag som natt.
Det börjar bli riktigt jobbigt! Med tanke på att det inte går, inte nu. Hur mycket jag än vill så är det fel tidpunkt!
Menmen, får försöka att inte tänka på det.

Vädret idag är lite busigt, ena sekunden sol andra molnigt och nästan grått.
Jag vill ut och sätta mig och läsa men tråkigt när solen bara försvinner hela tiden!
Varför kan våren inte bara komma?

Imorgon blir det att åka in till stan med tjejorna! Ska handlas skor och någon tröja och ett skärp!
Ska även kolla på ny bikini men tror inte jag hittar någon, är så kräsen när det gäller bikini!

Nu ska jag ringa M,
sen får vi se hur det blir idag!
Tar bussen som går 16.16 til Anna!
Så några timmar kvar tills dess!

Ha en bra dag :)

 
2007-04-29 @ 12:50:22 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback