Innan mörkret faller.

Den här kvällen blev liksom dagen jättelyckad :). Jag är så lycklig just nu, vill alltid ha det såhär!
Jag och lillebror såg på Bortspolad, den var faktiskt bra :) Tycker om sådana filmer, hehe.
Vi åt popcorn (Köpta i påse) Kan inte poppa popcorn efter incidenten igår 8-).  Chips och godis hade vi också, väldans smarrigt ;).

Iallafall, efter filmen så skulle han se på Cartoon Network och eftersom det inte fanns något bra på tv att kolla på så la jag mig på sängen och läste Djävulen bär prada. väldigt bra bok, tycker om den jättemycket. Den är rolig :)
Mamma tyckte inte den var så bra men jag älskar såna böcker :D. Mina favoritböcker är En shopaholics bekännelser, Alla Marian Keyes böcker (Ex, Vattenmelonen, Oväntad semester..) Otroligt bra böcker. De är blandade med humor, allvar, kärlek, sorg. Ja i stort sett allt! Efter jag nu läst ut boken så ska jag börja på En komikers uppväxt - Jonas Gardell! <3

Ringde älsklingen förut också, han såg på film med sin familj så han skulle ringa tillbaka efter. Undrar när det blir *-). Börjar bli trött här! Ska upp tidigt imorgon för att gå ut med Erica! Ska gå runt ringvägen! Det blir nog bra så bra!
Skönt med lite motion ;). Gick ju bara i 3 och en halv timma idag ! Höhö..

Jag kan inte sluta tänka på dagen idag.
Den har vart så otrolig. Jag skrev det i förra inlägget men måste upprepa det igen. UNDERBAR!!
Vill ha flera sådana dagar, vill att alla dagar ska vara så! Jag är så lycklig. Älsklingen gör mig lycklig!
Vi klarar verkligen allt tillsammans! Han är min andra halva, mitt syre! Obeskrivlig kärlek <3

 
Mitt älsko framför datorn! <3
2007-04-14 @ 22:56:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fredde

Håller med dig, Marian Keyes böcker är riktigt bra!!
Det ä'r skönt när det är sommrigt och varmt ute! man blir på så himla bra humör :)
Tänk dig sommarlovet, då kommer väl alla dagar vara något liknande denhär :)

2007-04-15 @ 00:59:32
Postat av: Mojsan

Ja, har du läst alla hennes?
Ja det är underbart! Ja gud i sommar, ojojoj :D
Jag äälskar sommaren! :D

2007-04-15 @ 09:16:46
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Erica,

Jag ska med påbörja en komikers uppväxt nu :O,
Vi får väl ta och diskutera den sedan, ses snart!

2007-04-15 @ 09:19:44
Postat av: Mojsan

Svar till Erica:

Jaha :D, kul!
Ja det får vi göra, jag äälskar Jonas Gardell!!
Måste till min moster oftare, hon bor nästan granne med honom och Mark ;)

Ja det gör vi :D

2007-04-15 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback