Life is a rollercoster.

Ikväll nu har jag vart ute och gått med Erica & Antonia, vid 7 gick vi ut och jag kom hem nu kvart i 10. Riktigt stolt :D
Det här komemr bli bra! Plus att jag slutat med läsk och onyttiga saker i veckorna, endast lördagar är tillåtet!
Ska verkligen få något att hända nu! Jag är inget hälsofreak eller något sånt, som hela ens liv kretsar kring vikten, absolut inte. Men jag vill ju se bra ut, men framförallt må bra med mig själv. Vara nöjd! Och nu genom att dra ner på onyttigheter och motionera regelbundet och bra så kommer det hända grejer! Känns jättebra! :)

Jag är jätteglad idag igen! Helt jättemegaskönt!
Men nu ska ju vädret bli sämre, så då kanske humöret blir det med, men det hopas jag inte!

Imorgon ska jag träffa M :), jag behöver iförsig plugga, har prov på onsdag, ett stort ett. Om arbetsmiljö och hygien (Vård & omsorg). Jättemånga sidor är det och vi har inte ens gått igenom det, men det ska nog gå bra!!

Wei, allt är bra:)

Nu ska jag gå och sova, kommer aldrig upp imorgon annars :/
Sov gott :)

2007-04-16 @ 22:17:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback