Living on a prayer

Hejohå..

Nu är jag hemma igen, pappa hämtade vid tåget så kom hem snabbare :)
Jag har haft det jättetrevligt ikväll!
Kvällen började med att vi gick till Ica och handlade lite, sedan gick vi hem till Anna där vi började med att göra ordning pizzadegen, sen skulle den jäsa 30 minuter men det orkade vi inte med så det fick bli 15 istället.
Haha, när pizzan var klar så var den ganska mjuk, pga av kort jäsningstid ;), men den var jättegod ändå!
Vi kollade samtidigt på American Pie The wedding. Efter den gick vi vidare till Band camp och sen sist Naked mile, den bästa :D. Vi åt popcorn till det och drack cola! Fyy så mätta och jästa vi blev, haha. Magen är alldeles jättespänd! Men kul var det :) och så imorgon blir det stan med 10 tåget!!

På tal om tidigare inlägg om Sminkborttagning så sa mamma att det skulle räcka med bara varmt vatten och tvål, för det använder hon och det funkar jättebra. Så jag tänkte att jag skulle testa det, men icke. Det enda som hände var att jag glömde att jag kanske skulle blunda hela tiden så jag fick in det i ögat och nu har jag typ bränt sönder hela ögat-. Svider som saten, alldeles jätterött. Det känns som att något vasst sitter fast i ögat. På irisen liksom, inte skönt allt. Kommer säkert bli blind, varför inte liksom?
Erica du måste visa mig ditt borttagninsmedel?! :) I need something that's really working!
Ska även köpa en Icke vattenfast mascara..

Nu ska jag typ gå, måste sova känner jag!
Min kropp är alldeles konstig! :S

Ha en bra natt allesammans!
Skriver mer imorgon!

Sovgott & Godnatt
2007-04-30 @ 00:32:00 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback