oa hela natten, oa hela dan

Nej nu ger jag faktiskt upp, orkar inte vara uppe längre! Är hur trött som helst, inte så konstigt kanske när man vaknar halv nio varenda ledig dag..

Jag kollade aldrig på music and lyrics, datorn bestämde sig för att hänga sig precis innan, så ser den en annan dag!

Imorgon vet jag inte hur jag ska göra, ska hem till Anna på kvällen. Kanske vid 5-6. Måste prata med henne!
Innan dess vill jag gärna träffa M ett tag, kanske gå på en promenix om det är fint väder!! Hope so..
Mer om det imorgon :)

Nu ska jag soova, gud så skönt!

Ojdå, så många inlägg det blev idag!
Haha, så kan det gå i brist på annat!

Sov gott & Godnatt
2007-04-28 @ 22:44:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback