so beautiful

Ni kanske har märkt att namnen på mina inlägg är låtar eller bitar av en låt?
Tycker om att göra så. Det blir oftast från en låt jag lyssnar på när jag skriver just nu..

Jag är inte på något bra humör alls idag. Det som var så bra igår :/
Vad ska man göra när man inte räcker till? Det känns som att jag bara går runt och väntar, på slutet?!
Jag vet inte, jag vet ingenting. Bara att jag inte vill ha det såhär.
Vet du ens att jag finns? Haallåå?
Hur jobbigt är det att lyfta telefonen, slå mitt nummer och bara säga "Hej, hur mår du?"
Det är allt jag begär av dig just nu. Jag behöver inte mer, vill inte ha mer. Just nu.

Jag måste tänka! På allt, hur jag vill ha det. På vad jag vill! Måste komma på det..

Titanic på tv ikväll. Den är tråkig, jag kommer ihåg när jag var mindre, då spolade jag alltid fram tills det att båten börjar ta in vatten. Det är ju då allt händer. Såklart, inte orkar man sitta och kolla på det andra tråkiga!!
Jag skulle nog göra samma sak nu med! Den är tråkig!

Jag vill ha American history X, jag älskar den!
Så hemsk med samtisdigt så underbar!

Nej jag ska gå nu! Innan jag smittar med mitt dåliga humör!
Skriver mer imorgon!
Ha en bra kväll :)

Jag idag:

2007-04-22 @ 20:43:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Jag köpte American History X från www.amazon.com eller ifrån www.amazon.uk.com (?), tror att den kostade 70 kroner eller något :O. den är värd minst 345 000 kronor. ;).

2007-04-23 @ 18:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback