The end.

Det blev ingen M idag.
Han hade massa saker han behövde göra!
Nog om det.

Jag kollade istället på Kalle och chokladfabriken som gick på tv, jag älskar den filmen!
Allt med den! Speciellt Johnny Depp, hur kan man inte älska honom? Sån jävla grym skådespelare!

Sen var det ju Ugly Betty också! Äntligen :)
Så jävla bra! Nu är tisdagarna bra dagar igen!!

Jag är på sånt dåligt humör, vet inte vad jag ska göra.
Jag tror det beror på att jag inte får i mig den mängd socker som tidigare eftersom jag slutat med läsk och onyttiga saker som jag skrev i det senaste inlägget. Min kropp blir helt wrong. Speciellt hjärnan. Jag blir så jäkla grinig och irreterad. Blir jättelätt ledsen också. Nu tex. Bara för att M skulle gå och göra lite saker innan han ska sova liksom. Det behöver väl vem som helst? Men såklart så ska jag bli ledsen och bara säga hejdå och lägga på när jag hör att han säger att han älskar mig. Jag är fan sjuk i huvet! Jag förstår om han blir less på mig..
Hoppas det här går över snart. Är det såhär det är att ha abstinensbesvär? Jag kan säga att jag under en tid vart riktigt sockerberoende, jag har inte klarat mig alls utan det. Men nu sen vi hörde Kalle strömfelt prata om droger och om hur han blev fri från dem så har jag bestämt att det kan inte vara så svårt att klara sig utan socker!!
Fan, jag har inget att gnälla över. Även fast det är svårt. Jag liksom känner hur hela kroppen gör uppror. Jag fryser, som när man har feber, man skakar, men är varm på utsidan men fryser inuti, är så jävla irreterad och grinig och även ledsen till och från . Är det här verkligen normalt?

Nu orkar jag inte med mer idag.
Ska gå och sova men det får mig bara att tänka :/.
Det vill jag inte, orkar inte med det, inte idag!

Orkar absolut inte med italienskan imorgon, den kan gå och dö.
Människorna där också! GÅ OCH DÖ!
2007-04-17 @ 21:42:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fredde

jag känner igen känslan, socker är ett beroendeframmkallande medel!! såg en dokumentär en gång, om ett bahndlingshem för sockerberoende patienter.. jag är också helt socker beroende, bryter ihop om jag inte fått socker på ett tag.. så sjukt jobbigt och helt fel :/

2007-04-17 @ 22:35:53
Postat av: Mojsan

Svar till Fredde:

Ja det är jättejobbigt, man vet liksom inte vart man ska ta vägen och man blir arg och ledsen för ingenting!

Jag tror jag också har sett en sån dokumentär, kanske var samma :). Där kanske man borde låsas in ett tag :p.

Idag känns det iallafall bättre, har klarat mig i en hel vecka nu! :) stolt över mig själv, hehe!

2007-04-18 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback