Tjejkväll!

Kvällen blev riktigt lyckad, jag hade det jätteroligt och jag tror ni andra hade det med? Mycket skratt och mycket kort blev det! :D Jag fick paket också :D !! Tacktack! <3
Vi började med att äta förrätt, rostbröd med skagenröra. Sen åt vi varmrätten som blev kyckling med någon citronsås som mamma gjort och till det ris och sallad. Efterrätt blev glass och varma hallon! Vi drack cider och läsk till det. Allt var riktigt gott :) Sen så satte vi oss i soffan och åt popcorn, chips, salta pinnar..
Först pratade vi mest, sen körde vi ett varv "Jag har inte.." men vi hade dålig fantasi så vi gav upp på det :p, istället så började vi att ta en massa kort, Haha, det var riktigt kul! Många mupp bilder blev det :p
   Sen skulle dem hem! Hela kvällen var riktigt bra! Jag är jätteglad :)

Och nu sitter jag här, har fixat lite med bilderna. Lägger upp några här och resten kan ses på http://mojsan.bilddagboken.se/ .. Kommentera gärna bilderna ;)

Jag har så äckligt ont i knäna, har haft det hela dagen. Det känns som värsta mensvärken i knäna! Gör så ont att jag mår illa. Vet inte vad jag ska göra åt det. Jag har fel på lederna i knäna och får ont då och då, men det här tar fan priset! Fy satan så ont jag har! Ska nog gå och sova så kanske det går över tills imorn får man hoppas!!

Jag har mina glasögon på mig just nu, var länge sen jag hade dem. Egentligen måste jag ju ha dem hela tiden, men jag är dålig på det. Det är faktiskt skönt, jag ser klarare och blir inte lika trött! Kanske ska börja använda dem mer?!

Här kommer lite bilder! (Ingen har sagt att vi är normala ;))
Enjoy och sov gott! <3

 
       
2007-04-22 @ 00:39:39 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Det var en lyckad kväll :)

2007-04-22 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback