TRALLA!

Nu har jag fixat håret!

Sitter här och tänker på lite och mycket.
Ingen cityakuten idag :(, så sitter här istället!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, sova?
Jag är inte så trött ännu, sitter inne på msn och pratar med lite kompisar!

Hungrig är jag också. Äcklig mat i skolan, GRÖT????!!!! Det är fan ingen mat. Eller?
Ge oss vanlig mat fan. Imorgon är det hamburgare med bröd och potatismos?!

Jag blev jättesugen på Coca Cola. Men inte förrän på lördag får jag dricka det!
Har ändå ingen hemma så, no harm done..
Nää, ska nog pallra mig härifrån!

Känner att aset börjar domna :p, haha nä riktgit så illa är det inte, men måste röra på mig!!

 http://gratisgen.se/?ref=69473   Bli medlem och tjäna ihop 1 poäng! :)

Så sov gott och godnatt!
The show must go on!
2007-04-23 @ 21:21:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: ' CAROLIN

ah men fyfan! jag orkade fan inte länge asså, jag va ju gravid redan då efter sommarlovet när vi började skolan, hade typ precis fått reda på de va typ i 3:e månan när vi började :O mådde SKIT ILLA o va as trött därför hoppa jag av så fort! Men nu går allt jätte bra, han är världens goaste unge! :)

2007-04-23 @ 23:47:42
URL: http://C4ROLIN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback