you're the one that I want

Gissa vilken film jag sett? ;)
Grease, köpte ju den igår. Den är riktigt bra, man blir alldeles glad i hela kroppen! Mina favoritscener är när dem fixar bilen och sjunger/dansar till Grease Lightning! Och sen i slutet med "You're the ont that I want" och "We come together". så jäkla bra :D
Jag kommer ihåg i sommras när jag och Antonia såg den flera gånger, helt galet!

Nu börjar snart Grey's anatomy :)
Det har redan gått en vecka, det är helt sjukt vad snabbt tiden går!!

Imrogon är det redan torsdag och då ska det blir jättefint väder och varmt :D, hoppas verkligen det blir det också , så att det inte blir tråkväder! Ska sola imorgon, är det fint och varmt så gör jag det här hemma på framsidan, annars solarium! Sen ska jag nog vara med M <3

Tidigare ikväll åt jag vaniljglass med banan, honungsmelon och jordgubb. Hur gått var inte det? Yummie!

Nej nu börjar det,
kanske skriver ngot mer senare annars blir det imorgon!

Have a nice night!
2007-04-25 @ 20:58:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback