Får hoppas att molnen inte får för sig att släppa ut sina tårar på oss.

Varför försvinner alltid solen när jag väl ska sola? Jag förstår inte. Vad har jag gjort?
När jag inte har lust eller ork att sola ja men då lyser solen starkt och klart hela dagen. Men nu när jag verkligen ville sola ja då försvann solen efter inte ens en timme! Fyfan säger jag bara.


Nu ska jag snart ut och gå med älskot! Vi ska köpa glass nere i hamnen :).
Får hoppas att molnen inte får för sig att släppa ut sina tårar på oss.
Vill gärna inte bli genomblöt! Nejnej.
2007-08-20 @ 12:04:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Köpa glass idag :O, igår när jag jobbade kunde ni fått gratis ;)

2007-08-20 @ 12:16:37
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Julia

Det verkar faktiskt kul, men tyvärr har jag inte tid! Vad tråkigt :( Sport är ju så roligt. Speciellt när det går bra också. Var det ngn skada som hindrade dina knän från att orka?

2007-08-20 @ 12:33:40
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback