jag kan väl inte ha mensvärk varje natt heller?!

Godmorgon!

I have a confession to make.
Jag var aldrig ute och gick imorse, förlåt mig själv för att jag svek mig.
Men det var inte för att jag var trött, det var jag men anledningen är att jag knappt sovit något inatt pga mensvärk!
Har legat och vridit på mig, upp på toa, ner och käka smärtstillande! En hemsk natt med andra ord.

Jag ska göra ett nytt försök imorgon, jag kan väl inte ha mensvärk varje natt heller?!

Idag blir det en lång dag igen, går direkt från skolan till jobbet.
Kommer hem mellan 20-22 beroende på när jag slutar!

Ikväll ska det bli lite intressantare inlägg, det lovar jag!

Ha en bra dag idag och ta det lugnt i skolan! ;)


2007-08-31 @ 07:57:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback