Livet kan inte vara bättre!

Godmorgon kära bloggers!

Just nu är allt så bra det kan bli!
Jag har en underbar familj, världens bästa vänner och pojkvän! Jag stortrivs på jobbet!
Livet kan inte vara bättre! <3


Om en timme ungefär så ska jag fara till Haninge med Anna och shoppa lite! (Inte kläder, denna gång!)
Utan lite annat småkrafs. Jag vet inte om jag åker direkt till jobbet efter eller om jag hinner hem!
Det får vi se!  Det ska iallafall bli kul :).

Nu måste jag äta frukost och göra mig klar!

Ha en jättebra dag :)
2007-08-26 @ 09:50:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Shirl

Tack så mycket =) Jadå vi har börjat skolan nu . du med ? Kram

2007-08-26 @ 13:51:18
URL: http://shirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback