Nya datorn!

Nu sitter jag här med nya datorn, den fungerar jättebra! Det går jättefort mot vad jag blivit van vid! :O
Älsklingen kom vid 15 ungefär och då började han fixa. Vid halv sex ungefär fungerade allt som det ska!
TACK ÄLSKLING <3333 .

Vi pratade även lite, men ska göra det mer i veckan.
Jag är positiv. Jag tror allt kommer bli bra! Är nästan säker på det.
Ingen annan kan göra mig så lycklig som han gör mig! <3

Nu ska jag lägga in alla bilder o den musiken jag sparat! 

I'm a happy happy girl!
2007-08-05 @ 18:03:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej!
det låter bra att ni har pratat och att det funkar mellan er,och det positiva är att ni har kommit fram till att ni skall prata mera.
men kom ihåg att man måste kunna ge varandra en del frihet och inte vara kopplade till varandra hela tiden sen får tiden utvisa om ni kan hålla er till varandra eller om ni växer i från varandra .
Sen när det gäller bilden i inslaget ovanför så saknar den något nämligen dej gående där sippandes på en nice drink kram

2007-08-05 @ 19:06:27
Postat av: Mojsan

svar till huge:
Ja det är jätteskönt :).
Precis, vi får inte vara beroende av varandra. Vi måste fortfarande få ha våra intressen och så .
Ja tiden får visa det.
Haha ja det skulle vara härligt!

2007-08-05 @ 20:02:47
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur skulle bilden vara med en polare brevid dig då? ;P

2007-08-05 @ 20:09:27
Postat av: Mojsan

svar till anna:
Ännu bättre ;)

2007-08-05 @ 20:39:41
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback