Varför fungerar dem aldrig på sträckan Västerhaninge - Nynäshamn?

Hej hej!

Jag skulle egentligen börjat jobba nu men eftersom de där jävla tåget aldrig fungerar så kom jag hem nu istället. Ringde chefen som sa att det var helt okej att jag kommer fem istället.

Tillbaka till tåget. Varför fungerar dem aldrig på sträckan Västerhaninge - Nynäshamn?
Det är fan lika bra att dem tar bort tågtrafiken helt och hållet och kör med bussar.Det fungerar mycket bättre!
Jag och Anna var i Haninge och skulle ta 14.16 tåget hem som självklart var försenat några minuter först. När det väl kom så blev det något fel så då fick vi stå och vänta länge innan det kunde åka vidare till VH. Där hade tåget mot Nynäshamn redan åkt pga förseningen så där blev det ersättningsbuss.

Gash, blir galen på tåg!
Är det någon som håller med, eller ska jag säga INTE håller med?
2007-08-26 @ 16:02:59 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback