världens lyckligaste tjej

Hej på er i natten!

Här sitter jag nyss hemkommen från älsklingen. Vi har haft det helt underbart! Har aldrig varit mer kär än jag är just nu. Det känns som att jag svävar på rosa moln och jag vill aldrig komma ner därifrån!
Åh, jag älskar dig <3

Jag sitter och lyssnar på seasons of love från Rent. Sån fin låt!
Äter också lite barbeque snacks, typ såna som finns på bio, så smaskigt!


Imorgon blir det ut på sjön om vädret vill.
Det är sista dagen denna sommar som vi kommer ut, pappa börjar jobba på måndag igen och mamma vågar inte köra den! Det blir även sista åket med den båten, nästa sommar har vi ny båt (förhoppningsvis).
Så nu vill jag att ni alla håller tummarna att vädergudarna är på bra humör imorgon! För allas skull, man blir ju så mycket gladare av solsken! :)

2007-08-12 @ 00:32:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback