10 tabbar!

Hittade den här hos Lisa och tyckte den var så klockren, haha!

Männens 10 tabbar i sängen

1. Glömmer bort att kyssas. 

2. Blåser för hårt i örat.

3. Har för vass skäggstubb.

4. Klämmer för hårt på brösten.

5. Biter i bröstvårtorna som om de vore hundleksaker.

6. Glömmer bort att det finns mer än bröst, stjärt och underliv att smeka.

7. Struntar i att hjälpa henne av med kläderna.

8. Har inte med sig kondom.

9. Tar en paus under akten.

10. Tar av hennes kläder i fel ordning.


Nummer 6 är ju klockrenast av dem alla!
2007-12-29 @ 16:57:24 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

HAHAHAHAHA :D

2007-12-29 @ 17:28:38
URL: http://marieJHk.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, den där är sann. iaf med vissa killar. de är hemskt! ;D hah ;D du vill inte vara med om de ska jag säga dig, om du inte redan vart de ;D

Jag tycker att de år sådär i gymnasiet liksom. de är inte woho, för att de är liksom skola, och vem tycker att skola är kul ? ;) hah :p ;D De enda jobbiga är liksom att jag har svårt för matte och de är fan matte i varenda jävla kurs.. jag visste de innan men va fan, inte att de skulle vara såhär jobbigt ;D och har du träffat rune ngn gång i huset? . Du känner igen han på lukten :p haha ;D de är hemskt..
Men de är vårat hus, hp ;D . alla är egoister när de gäller de där huset, haha :p

Jag jobbar i vika, torpängen heter de. De är ett arbete för arbetshandikappade personer igentligen. men dom är inte där nu.. så de är några ungdomar som jobbar där ;D vi står och limmar där o så.. :) De är inte så jävla långtråkigt som de låter, de är liksom ett bra arbete som man står ut med ;D och de är bra :) Vart jobbar du ? :)

Jag ska titta på dig i skolkatalogen, hah :p hatar verkligen de där fotot på mig :p

2007-12-29 @ 19:05:50
URL: http://lisisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback