28 december

God morgon snyggingar!

Idag är det ingen mindre än mammas födeledag! Av oss har hon fått en hårfön eftersom hennes gick sönder och hon beslagtar min varje morgon, haha. Av mig får hon även ett par örhängen :). Grattis mamma! <3

Hoppas ni sovit gott allesammans?
Återigen har jag sovit som en prinsessa, förutom att jag vaknat ibland av typiska feberdrömmar. Idag ska jag ringa min chef och säga att jag inte kan jobba, känner mig inte frisk och då ska jag absolut inte jobba ibland mat. För vem vill köpa pizza av en hostande febertant?

Vad ska ni hitta på idag då? :)
2007-12-28 @ 10:17:23 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: emelieu

Man tycker ju det men tydligen INTE!! :P

Grattis till din mor :)

2007-12-28 @ 10:28:11
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback