litet julfirande

Nu är jag hemma igen efter litet julfirande med mormor, morfar och moster + sambo. Idag kändes det som julafton! Tydligen hade alla tyckt det varit tråkigt och konstigt igår. Det hade inte varit som det ska, men idag så var det så :). Vi åt god mat och öppnade paket. Jag fick "presentkort" där jag kan gå på bio, för 250 kronor av min moster och hennes kille + hans barn. Av mormor & morfar fick jag julklappar igår.

En väldigt lyckad dag! Jag älskar att träffa och umgås med släkten, får en sån Good feeling i kroppen!
Vad har ni hittat på idag? :)
2007-12-25 @ 20:35:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Amanda

Jag har haft det tevligt om än tråkigt :P
Inte fått så mycket gjort...

2007-12-25 @ 20:47:07
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: Sabine

(Svar)
Jadå, helt ok. Den började sådär men nu äre bättre.
Din då?

2007-12-25 @ 20:50:54
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback