museum är inte min grej

God morgon!

Hoppas att ni sovit bra inatt! Det har jag gjort, somnade som en stock efter jag lagt mig ner i sängen och vaknade inte förrän klockan ringde.  Hur skönt som helst, men jag är jättetrött ändå.

Idag ska klassen plus Op 1&3 åka in till sthlm och gå på något museum och sedan julmarknad. Efter det är vi fria att göra vad vi vill och då ska jag leta efter lite julklappar och skor. Det här med museum är jag inte så pigg på, det är bland det värsta jag vet. Men jag ger det gång på gång nya chanser när vi åker med skolan, men aldrig har jag blivit positiv till det. Nej, museum är inte min grej helt enkelt.

Idag blir det inte heller mycket bloggning, men så är det!
Vad ska ni göra idag, på en fredag och allt? :)
2007-12-14 @ 08:50:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Hanna

Sova och plugga :( vaknade med 38 graders feber :( ha en trevlig dag i Sthlm!

2007-12-14 @ 11:29:38
URL: http://uncertain.blogg.se
Postat av: Anna

Sitta hemma och vara sjuk! :(

2007-12-14 @ 14:07:10
URL: http://mashram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback