När hoppet är slut kommer det aldrig mer igen.

Kände jag någonsin dig? Var du dig själv under tiden eller var det ett jävla spel? Är det nu du är ditt riktiga jag?  Hur som helst är du är inte samma person längre och det är hemskt. Vart tog du vägen?

Allt du sa, allt du lovade.
Jag hatar mig själv för att jag trodde på dig, jag litade på dig.

"Det är mycket man inte vet!"
Vad mer visste jag inte? Var allt en jävla lögn?

Hur kunde jag vara så jävla dum. Du svek mig gång på gång, men ändå stannade jag kvar. Jag grät blod över dig flera gånger. Jag hoppades att du någon gång skulle fatta vad du hade att förlora. Men det gjorde du aldrig. Du såg mig inte, jag skrek efter dig men du lyssnade inte. Du sårade mig djupt utan att veta, utan att se.

Jag ångrar att jag inte gav upp på en gång, att jag fortsatte hoppas.
När hoppet är slut kommer det aldrig mer igen.

Hur ska jag nånsin våga hoppas igen?

2007-12-23 @ 00:25:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Ronja

du, detdär låter vääldigt bekant justnu..
skriv till mig nästa gång du ser mig inne på msn eller ngt så kan vi prata.. för jag går känns ungefär precis sådär just nu..

2007-12-23 @ 04:24:29
Postat av: mojsan

Ronja - Jag har inte din bloggadress :S.
Men jag kommer skriva till dig, skönt att prata lite!

2007-12-23 @ 10:01:53
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: huge

Hej My

Jag vet inte riktigt vad jag skall säga mer än att han är en ynkrygg till kille och fortfarande skall behandlas som ett barn,om man är ihop måste man vara uppriktig och våga tala sanningen men det verkar han inte ha klarat av tyvärr.

Men du skall absolut våga bli kär igen livet går ut på att bli kär och få den där lyckostormen i kroppen men ochså att om man har otur bli olycklig och förbannad ,bli inte en nucka eller nunna nu du är för vacker för det och jag ser att du har en att tala med så jag tjatar inte mer om det .

Ha en underbar jul med god mat och dryck men även många paket kramar ock tänker på dej
huge

2007-12-23 @ 18:55:26
Postat av: mojsan

Huge - Nej han gjorde inte det, delade aldrig med sig av sig själv. Hans känslor och tankar, ingenting.

Ja jag vet att jag måste våga och jag vet att jag kommer bli kär igen. Men jag är rädd att bli sviken igen. Jag blir det jämt.. Jag ska absolut inte bli nunna :D!

Tack, ha en bra jul du också :) kram!

2007-12-23 @ 19:54:34
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback