Nu är det jul igen..

Nu har jag försökt att vara positiv. Men det är inte det lättaste, speciellt inte när man läser bloggar om att folket ska iväg till släkt och att de får gäster och allt vad det är. För ett tag sedan ringde mormor och morfar för att säga att de inte kommer idag. De vill inte riskera att bli sjuka, jag förstår dem på ett sätt. Men jag blir ändå arg, det är ju jul!!! Det är inte ens säkert att vi kommer åka till dem imorgon som bestämt. Så då får vi inte ens träffa vår moster.. Det här kan inte bli sämre..

Jag som gått och längtat i flera veckor på den här dagen. När den väl är här, så blir den inte alls som den var tänkt. Ingenting är som det brukar. Julafton är min absoluta favoritdag på hela året, därför är jag så ledsen och besviken..

Jag tänker inte blogga mer om min besvikelse nu. Vill inte på något sätt smitta av mig, jag önskar er alla en toppendag. Ta vara på tiden med de ni älskar :).
2007-12-24 @ 13:17:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: alexandra

va kul =)

2007-12-24 @ 13:27:00
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Louise

Du kan smitta av dig på mig, jag firar ju inte jul idag :P Hahaha ^^ Jag är lite i samma sits som dig, min syster har influensa och kanske inte kommer imorgon, men förhoppningsvis så har min anti influensa bomb gjort nytta ^^

2007-12-24 @ 13:42:58
URL: http://Louiiiiise.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag vet hur det känns, julen har aldrig varit min favorit högtid för att allt mest blir kaos. Bra blogg btw!

2007-12-25 @ 13:15:33
URL: http://SEC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback