optikern

Hej på er!

Nu efter skolan var jag hos optikern på synundersökning. Jag fick det jag redan visste bekräftat - min syn har blivit sämre. Jag ska därför få "starkare" glas och ska även fundera på linser, men jag vet inte om jag vågar! Men hon sa det att jag sminkar mig ju och är då van att pilla vid ögonen. Så får se, ska tänka lite till.  Jag fick även reda på att jag har en skelning på nära håll! Om en vecka ungefär har jag fungerande glasögon igen :).

Jag passade även på att köpa en julklapp medan jag väntade på bussen, men vad det var kan jag inte säga. Personen den är till läser nämligen min blogg ;).

Ikväll är det inga föräldrar hemma så pappa "lagade" maten innan han åkte iväg. Det blir Kebabtallrik från pizzeria, haha! Gott gotti gott gott :)

Nej, nu blir det mycket babbel. Hoppas eran dag varit bra :)
Nu ska jag lägga mig raklång i mamsen & papsens säng och inte gör någonting! Ahhh...
2007-12-11 @ 16:36:16 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback