så klockrent!

Nu är vi hemma igen efter sista julklappshandlingen! Det var lillbrorsan som skulle handla järnet, han hade ju faktiskt 240 kronor kvar av de han fick igår. Såklart man måste handla upp de med! Det är så kul att gå någonstans med honom. Han är överallt, ska visa saker och springa runt och han pratar hela tiden.

I affärerna tar han något och betalar. Det ser så otroligt lätt ut, där krävs ingen tanke bakom det hela. Men ändå, han tänker så smart.. Idag köpte han en väggkrok i form av ett ankare till pappa. Hans argument var att pappa kanske vill ha någonstans att hänga sin nya morgonrock. Så klockrent!

Nu sitter han instängd i sitt rum och slår in sakerna och jag är förbjuden att ens röra mig utanför! Så jag får snällt sitta här inne i mitt rum tills det att han är färdig..
2007-12-22 @ 13:23:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Visst är det jobbigt när syskon & föräldrar säger att man inte får röra sig utan för dörren? :P

2007-12-22 @ 16:21:14
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback