söndag

God morgon!

Hoppas ni sovit gott och vaknar upp till en lika fin dag som jag gjorde. Himlen är alldeles blå och frosten ligger på marken. De senaste dagarna har termometern inte överstigit nollan!

Jag känner hur dålig jag blivit på att blogga. Jag uppdaterar inte så ofta och inläggen är tråkiga, måste skärpa mig! Jag tycker att det är så kul med bloggen, men tiden rinner iväg just nu. Så mycket som ska hinnas med nu innan jul. Är det inte julklappsshopping så är det skola och är det inte skola så är det jobb och är det inte jobb så är det något annat. Men i veckan hoppas jag på mer bloggtid, jag saknar det!

Idag ska jag träffa kompisarna för att planera lite inför nyår och bara umgås! Det var riktigt länge sedan vi gjorde något så det ska bli roligt :).

Vad ska ni göra idag? :)

2007-12-16 @ 10:25:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sabine

(Svar)
Svar finns här http://enibas.blogg.se/1197796246_tv_frgor.html

2007-12-16 @ 10:30:35
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback