1 juni

Godmorgon!

Det är redan första juni, sjukt!
Halva sommaren har gått och hittils har det varit riktigt kasst väder.
Och jag har inte någon känsla alls av att det 'r sommar och lov. Jag skulle lika gärna kunna gå i skolan nu.
Jag tror det blir lite annat när jag får vara ledig, när nu det blir. Ska prata med min chef imorgon.

Imorse vid 10 vaknade jag av att grannen satte igång med att klippa gräsmattan med en sån där gräsklippare som låter som 4000 maskiner.  Varför måste de alltid börja så tidigt med allt? På en söndag också.
Fan vi kom hem 02 inatt. Ville gärna sova lite längre, men inte.

Jag börjar jobba 15 idag och ska hinna träffa älsklingen innan, men han sover nu.
Skickade ett sms med "vaaaakna!". Men tror inte han gjrode det:P. Så ska ringa snart, han kan ju inte sova hela dagen. Han som är ledig varje dag nu resten av sommaren kan allt gå upp nu för att hinna träffa mig innan jag ska jobba :(

Jag tänkte skriva lite om bröllopet idag.
Men det kanske blir senare får se.
2007-07-01 @ 11:27:01 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Ja som sagt, jobb och pojkvänner,
blev du arg? :/.

2007-07-01 @ 12:39:36
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback