10 juni

Godmorgon!

Idag är det första gången sedan i torsdags som jag vaknade upp och det är sol ute, visserligen så är det ganska mycket moln och det blåser. Men ändå, det regnar inte!

Igår så kom älskligen hem och jag var där hela dagen, vi gick och åt pizza och sedan körde pappa och lillebror förbi så vi följde med dem hem till farmor där vi fikade :).

På kvällen blev allt fel. Mer behövs inte sägas!
Men allt är bra nu förutom uppsvällda ögon pga gråt.

Jag är en kräsen person som inte ser det jag har, hur bra jag har det.
Det tror jag stämmer, för jag ser bara det negativa, det som gör mig ledsen/besviken.
Jag ser inte det bra i mitt liv, vännerna och familjen. Jag måste lära mig att uppskatta det jag har utan att tänka på det jag inte har!

Det ska bli mitt nya mål.

Nu ska jag äta något, är vrålhungrig!

Tjingeling
2007-07-10 @ 11:13:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

hej!
Ja det är lätt att ta något för givet tills den dan det har försvunnit ,det gäller att glädjas åt det man har inte se till allt negativa så fokusera att glädjas åt att du är ung har en kille som gillar dej och att du har en famij som verkar älska dej kram

2007-07-10 @ 16:23:43
Postat av: mojsan

Mjo.
Jag är sån som alltid vill ha mer.
Men jag försöker nu, när jag har fått det svart på vitt att jag inte ser det jag har. Nu försöker jag uppskatta det!
För jag har det verkligen bra, jämfört med många andra.

2007-07-10 @ 16:34:08
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen!
Ja det finns dom som har mycket sämre än du men att försöka få mer är inte helt fel bara man inte blir förblindad och tappar det man redan har ,det är inte roligt försök att tex skrib´va upp det du har och det du skulle vilja ha kolla sen om det finns någon risk att förlora något för att få nått kram

2007-07-10 @ 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback